Dag van de Leidster 2012

Dag van de Leidster 2012

dag van de leidster stoelmassage assenOp donderdag 20 september 2012 was het weer de Dag van de Leidster. Zakenmasseurs heeft die avond stoelmassages verzorgd voor de Algemene Stichting Kinderopvang Assen, kortweg ASKA, in Assen.

De ASKA biedt sinds 1991 kwalitatief goede kinderopvang in groepsverband voor kinderen vanaf 8 weken tot het verlaten van de basisschool. Dit doen ze op 5 kinderdagverblijven, 9 kindercentra, 3 locaties voor buitenschoolse opvang en een aantal dependances in Assen, Beilen en Smilde. Daarnaast organiseert de ASKA voor een aantal basisscholen in de gemeenten Assen en Midden-Drenthe de tussenschoolse opvang. Dagelijks worden ca. 880 kinderen opgevangen door goed opgeleide, gemotiveerde en betrokken medewerkers onder het motto: uw kind, onze zorg!

De ASKA had voor het personeel een gezellige dag/avond georganiseerd met workshops (onder andere: koud koken met kinderen, kinderen schminken) en een verwenmarkt met de stoelmassages van Zakenmasseurs, maar ook met een nagelstyliste, een tattoo-shop, en nog veel meer. De stoelmassages werden zeer gewaardeerd! We waren met drie stoelmasseurs doorlopend aan het werk en er was steeds wel een wachtrij van medewerkers die graag behandeld wilden worden.

Dag van de Leidster

In het jaar 2002 is de “Dag van de Leidster en Gastouder” in het leven geroepen door de Landelijke Wervingscampagne voor de Kinderopvang, om het werk van kinderleid(st)er te promoten. Tegenwoordig wordt de Dag van de Leidster altijd gehouden op de derde donderdag van september. In overleg met tal van partijen uit de wereld van de kinderdagverblijven is besloten dat leidsters een vaste dag verdienen waarop ouders hun waardering kunnen onderstrepen voor de medewerkers van de kinderdagverblijven waar hun kind(eren) naar toe gaan.

Bent u nog op zoek naar een originele blijk van waardering voor de medewerkers op de Dag van de Leidster? Stoelmassages vallen altijd zeer in de smaak! Neem contact op met Zakenmasseurs om de mogelijkheden te bespreken.

Ervaringen , , , , , ,