Zomerbanden en stoelmassage

Zomerbanden en stoelmassage

Vandaag de winterbanden weer omgewisseld voor de zomerbanden. Het mooie weer komt er aan, nee, het is er eigenlijk al! Eindelijk, heerlijk. Enfin, de zomerbanden. Terug in mijn auto hing er een grote kaart aan de binnenspiegel: “Aircocheck met geurbehandeling, geen € 80 maar € 29!” En de voordelen stonden er nog eens bij opgesomd:

  1. Geregeld onderhoud voorkomt onnodig hoge kosten
  2. Aircoservice is niet bij een reguliere onderhoudsbeurt inbegrepen
  3. Voorkomt bacterievorming en onaangename geuren in de auto
  4. Altijd verzekerd van koude, frisse lucht
  5. Altijd snelle service: online afspraak maken via de website

Nou, dat laat je niet lopen natuurlijk. Of toch? Toch. Ik ben altijd een beetje wantrouwig dat er bij zo’n check zaken aan het licht komen die me veel tijd en geld gaan kosten. “Nou meneer, de aanvoerslangen zijn nog wel goed maar ze beginnen al wel een beetje dun te worden. En die koelvloeistof kunt u ook beter vervangen, anders kan dat gaan verstoppen. We kunnen deze werkzaamheden voor u uitvoeren voor € <meer dan me lief is>.” Tja, en wat moet je dan. Dus maar liever de kop in het zand en we zien wel. Misschien doe ik doe auto binnenkort wel weg. En ach, hoe vaak gebruik je zo’n airco nou helemaal. Mijn vorige auto’s hadden toch ook geen airco, en dat ging toch ook prima?

En dan de stoelmassage. Zakenmasseurs verzorgt graag en met een flinke korting een pilot met stoelmassage bij bedrijven De voordelen van een regelmatige behandeling stoelmassage zijn helder en aantoonbaar:

  1. Regelmatig een behandeling stoelmassage voorkomt ziekteverzuim
  2. Tijdige ontspanning is niet in het dagelijks leven inbegrepen
  3. Stoelmassage voorkomt dat medewerkers te lang doorlopen met klachten
  4. Medewerkers waarderen het zeer dat hun werkgever betrokkenheid toont met hun welzijn
  5. Gemakkelijk aanmelden via on-line reserveringssysteem of intekenlijsten

En toch, bedrijven zijn er huiverig voor. “Als ik daar eenmaal aan begin kom ik er nooit meer vanaf.” “Er komt natuurlijk uit dat ik vooral stoelmassage in mijn bedrijf moet invoeren.” “Vroeger hadden we toch ook geen stoelmassages? Nou dan!”

Wie wel eens met pech langs de snelweg heeft gestaan kent de ‘had ik maars’ van de slechte voorbereiding op iets wat onherroepelijk gaat komen. Auto’s slijten en moeten tijdig onderhouden worden.

Bedrijven met medewerkers met langdurig ziekteverzuim (RSI, burn-out, etc.), of medewerkers die onder hun capaciteit werken wegens pijnlijke nek, schouders, polsen, etc. weten het inmiddels ook. Medewerkers van bedrijven werken vaak hard en onder een hoge werkdruk, en hebben behoefte aan waardering door hun werkgever en aan tijdige ontspanning.

Misschien is een pilot met stoelmassage toch wel een goed idee? En over die argumenten:

  • Er zijn ook bedrijven die stoppen met stoelmassage. Dat vind iedereen altijd erg jammer, de bedrijfsleiding zelf ook, maar het kan dus wel.
  • En stoelmassage hoeft niet voor álle werknemers in een bedrijf. Heeft iedereen een leaseauto? Een mobiel van de zaak? Een laptop van de zaak? Natuurlijk niet: alleen als het nodig is.
  • En vroeger hadden we inderdaad geen stoelmassage op bedrijven, maar intussen is er wel veel meer beeldschermwerk, wordt er veel meer van de medewerkers gevraagd en is de werkdruk enorm toegenomen.

Neem gerust eens contact op voor een (echt!) vrijblijvende kennismaking met stoelmassage. Laat u informeren over de vele voordelen en neem daarna de volgende verstandige beslissing. U kunt mij bereiken op 06-1888 6199, via e-mail op martin@zakenmasseurs.nl of via de contactpagina.

Martin Velthuizen
Zakenmasseurs

Nieuws , , , , , , , , ,